Tuesday, August 10, 2010

Partea 011

110 Aproape jos, matusa Florica


109 Privire pe Valea Pravului


108 Inca coboram


107 Iarba gata sa fie cosita.


106 Iarba cu puzderie de flori aproape in vale.


105 Aproape in vale


 104 Gospodarie in ses


103 Drumul care urca prin ses la Botani
Daca va uitati bine...pe la partea de sus a drumului se vede ...un cal. Ala e calul care a venit sa ma ia in caz ca nu ma duc picioarele si pe care l-am refuzat. Dar la momentul cind am facut poza asta...ma uitam cu jale in urma lui - ca Maria avea treaba si nu a putut sa stea toata ziua sa mearga in ritmul meu...
Daca dati un click pe poza, se va face din ce in ce mai  mare si veti vedea calul dupa care la ora aia imi curgeau ochii...


102 Gospodarii in ses vazute de pe Dealul Geoagiului


101 Mar incarcat, drum spre Paraul Pravului.

2 comments:

  1. Am calatorit cu tine prin frumusete...si mai ca as fi ramas uitata pe acele meleaguri de dor!

    ReplyDelete
  2. Elena...este ceva in natura care iti sopteste despre Dumnezeu...si il simti mai aproape. Cind galagia orasului dispare, si cind incepi sa auzi zgomotul facut de insecte...

    Sa auzi cum creste iarba...oh...ce simtamint ...

    ReplyDelete